ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ιδρύθηκε το 1920 ως Ανωτάτη Σχολή Εμπορικών Σπουδών. Το 1926 μετονομάσθηκε σε Ανωτάτη Σχολή Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών (ΑΣΟΕΕ) και το 1989 σε Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών έχει ιστορικά καταξιωθεί στη συνείδηση της ακαδημαϊκής κοινότητας, των φοιτητών και της κοινωνίας ως κορυφαίο Ελληνικό Πανεπιστήμιο στους τομείς τους οποίους αυτό θεραπεύει. Σε διεθνές επίπεδο, αταλάντευτος στρατηγικός στόχος του Πανεπιστημίου είναι η ενεργή συμμετοχή του στο παγκόσμιο ακαδημαϊκό περιβάλλον, η ανάπτυξη διεθνών συνεργασιών υψηλού κύρους και η εν γένει ενδυνάμωση της διεθνούς απήχησης και αναγνωρισιμότητάς του μέσω της αριστείας στην έρευνα και την εκπαίδευση. Πιστό στις αξίες αυτές, το ΟΠΑ συμμετέχει σε πληθώρα διεθνών οργανισμών και διεθνών κατατάξεων ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης με σκοπό τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών και την ενίσχυση της διεθνούς αναγνωρισιμότητας του ιδρύματος.Τμήματα τα οποία υποστηρίζουν το ΠΜΣ
Το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας λειτουργεί απο το 1992 και πήρε τη σημερινή του ονομασία το 2002 με παράλληλη προσαρμογή του προγράμματος σπουδών του στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον. Αποτελεί το πρώτο πανεπιστημιακό τμήμα στη Ελλάδα που ασχολείται με την επιστήμη του Μάρκετινγκ και το μοναδικό που συνδυάζει τα αντικείμενα Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με ειδίκευση στις Νέες Τεχνολογίες, σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Το τμήμα δημιουργήθηκε ως απάντηση στη ραγδαία εξέλιξη των δύο αυτών επιστημών και στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις επιχειρήσεων και οργανισμών για εξειδικευμένα στελέχη. Στα 20 χρόνια λειτουργίας του έχει να επιδείξει πλούσιο επιστημονικό έργο με διεθνή αναγνώριση και έχει συμβάλει σημαντικά στην αναπτυξιακή προσπάθεια της χώρας προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της Ενωμένης Ευρώπης και του 21ου αιώνα.