MBA Full Time

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Διεθνές και Εξαγωγικό Μάρκετινγκ - bm23118f

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

Τίτλος: Διεθνές και Εξαγωγικό Μάρκετινγκ
ECTS πιστωτικές μονάδες: 6 πιστωτικές μονάδες
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα
Διδάσκων: Δ. Σκαρμέας, Π. Αργουσλίδης 
Μέθοδος διδασκαλίας: Η διδασκαλία του μαθήματος πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα με μία διάλεξη τριών ωρών.
Ημέρες και ώρες επικοινωνίας: Δ. Σκαρμέας: Πέμπτη 13:00-15:00 (Δεριγνύ 12, 2ος όροφος), Π. Αργουσλίδης: Τετάρτη 18:00-20:00 (Κτίριο ΠΜΣ ΟΠΑ, Ευελπίδων & Λευκάδος, 1ος όροφος, γραφείο 104)
Επικοινωνία: Δ. Σκαρμέας:210 8203417, Π. Αργουσλίδης: 210 8203543

 

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

-

ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ

Οι διαλέξεις του συγκεκριμένου μαθήματος καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα εννοιών, στρατηγικών και τεχνικών που διέπουν το πεδίο του Διεθνούς & Εξαγωγικού Μάρκετινγκ, συνδυάζοντας θεωρία και πρακτική εφαρμογή. Ο κορμός του υλικού που θα καλυφθεί κατά τη διάρκεια κάθε μίας εκ των διαλέξεων θα αναρτάται εγκαίρως στον ηλεκτρονικό χώρο του μαθήματος στο e-class. Παρόλα αυτά, η συστηματική παρακολούθηση των διαλέξεων είναι επιβεβλημένη για την εις βάθος κατανόηση του αντικειμένου κάθε διάλεξης.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κατανοήσουν: τις ιδιαιτερότητες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις όταν δραστηριοποιούνται στις διεθνείς αγορές, τις τεχνικές ανάλυσης του διεθνούς περιβάλλοντος, τη σημασία συλλογής πληροφοριών και βασικών πηγών δεδομένων για τις διεθνείς αγορές, τον τρόπο επιλογής διεθνών αγορών, τις εναλλακτικές μορφές εισόδου στις διεθνείς αγορές, την έννοια και τις επιπτώσεις των γκρίζων αγορών στις εξαγωγές, τη φιλοσοφία του συστήματος Διεθνών Εμπορικών Όρων INCOTERMSκαι τους τρόπους πληρωμής στο πλαίσιο εξαγωγικών συμφωνιών και το σχεδιασμό μιας διεθνούς στρατηγικής μάρκετινγκ.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ

Hollensen, S. (2017). Global Marketing, 7th edition, Pearson.

Supplementary reading: European Journal of Marketing, Harvard Business Review, International Marketing Review, Journal of Business Research, Journal of International Business Studies, Journal of International Marketing, Journal of Marketing, Journal of the Academy of Marketing Science.

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ

Keegan, W.J. and Green, M.C. (2017). Global Marketing, 9th edition, Pearson.

Cateora, P.R., Gilly, M.C., Graham, J.L. and Money, R.B. (2016). International Marketing, 17th edition, Mc Graw Hill.

Albaum, G., Duerr, E. and Josiassen, (2016). International Marketing and Export Management, 8th edition, Pearson.

Sarathy, R., Terpstra, V. and Foley, J. (2016). International Marketing, 11th edition NaperPublishing Group.

Αυλωνίτης, Γ.Ι., Λυμπερόπουλος, Κ. και Τζαναβάρας, Β. (2010). Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Διεθνείς Αγορές, Rosili.

Πανηγυράκης Γ. (1999). Διεθνές Εξαγωγικό Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Σταμούλη.

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΥΛΗΣ

Εισαγωγή στο Διεθνές Μάρκετινγκ
Ανάλυση Περιβάλλοντος
Ανάλυση Περιβάλλοντος
Ανάλυση Περιβάλλοντος
Επιλογή Διεθνών αγορών
Διεθνής Στρατηγική Μάρκετινγκ
Διεθνής Στρατηγική Μάρκετινγκ
Εξαγωγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ
Εξαγωγικές Οδοί και Γκρίζες Αγορές
Διεθνείς Εμπορικοί Όροι INCOTERMS Ι
Διεθνείς Εμπορικοί Όροι INCOTERMS ΙΙ
Τρόποι Πληρωμής στο Πλαίσιο Εξαγωγών
Παρουσιάσεις Εργασιών
 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Το μάθημα αξιολογείται μέσω υποχρεωτικής ομαδικής εργασίας η οποία θα παρουσιαστεί στο αμφιθέατρο (βαρύτητα 30% επί του τελικού βαθμού) και μέσω γραπτής εξέτασης (βαρύτητα 70% επί του τελικού βαθμού). 

 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 615
                    +30 210 82 03 616

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA Full Time Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δομή Program Διεθνές και Εξαγωγικό Μάρκετινγκ - bm23118f