MBA Full Time

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Συμπεριφορά Καταναλωτή - bm23205f

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

Τίτλος: Συμπεριφορά Καταναλωτή
ECTS πιστωτικές μονάδες: 6 πιστωτικές μονάδες
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα
Διδάσκων: Γεώργιος Σιώμκος
Μέθοδος διδασκαλίας: Η διδασκαλία του μαθήματος πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα με μία διάλεξη τριών ωρών.
Ημέρες και ώρες επικοινωνίας: -
Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Το Μάθημα μελετά και αναλύει τον καταναλωτή ως αποφασίζοντα.  Η έμφασή του δίδεται στις στρατηγικές επιπτώσεις των ψυχολογικών, κοινωνικών και πολιτισμικών επιδράσεων που δέχεται ο καταναλωτής στη διάρκεια της διαδικασίας λήψης αποφάσεων. Η συμπεριφορά του Καταναλωτή διερευνάται από δυο οπτικές γωνίες:  (1) από την οπτική γωνία του ίδιου του καταναλωτή, ο οποίος πρέπει να πάρει ποικίλες αποφάσεις καθημερινά για προϊόντα και υπηρεσίες που αγοράζει ή και χρησιμοποιεί και (2) από την οπτική γωνία του διευθυντικού στελέχους του Μάρκετινγκ που χρειάζεται την κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή προκειμένου να αναπτύξει, να αξιολογήσει και να εφαρμόσει αποτελεσματικές στρατηγικές Μάρκετινγκ.     

 

ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ

 
Το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος καλύπτεται στις διαλέξεις. Η παρουσία των φοιτητών στις διαλέξεις είναι υποχρεωτική. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για την κατανόηση των θεμάτων τα οποία αναλύονται. Η προσωπική μελέτη αποτελεί ουσιαστικό και σημαντικό μέρος της μελέτης για το μάθημα.  
 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 
-

 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

 
-
 

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΥΛΗΣ

Θέματα που καλύπτονται αναλυτικά περιλαμβάνουν: διαδικασία λήψης αποφάσεων, επεξεργασία πληροφοριών, αντιλήψεις, προσήλωση στη μάρκα, ανάμειξη με το προϊόν, μέτρηση και αλλαγή στάσεων, μέθοδοι έρευνας αγοράς και καταναλωτή, διαπροσωπικές επιδράσεις και επιδράσεις κουλτούρας στη συμπεριφορά του καταναλωτή, αγοραστική συμπεριφορά και επιλογή καταστήματος, και τέλος, εφαρμογές στην τμηματοποίηση της αγοράς, την τοποθέτηση και την προβολή προϊόντων/ υπηρεσιών.

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 
-
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 615
                    +30 210 82 03 616

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA Full Time Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δομή Program Συμπεριφορά Καταναλωτή - bm23205f