MBA Full Time

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΩΣ 25/6/2021 | Το πρόγραμμα προσφέρει ετησίως 30.000 ευρώ από τα ΕΛΠΕ | Οι αιτήσεις άρχισαν! Δεύτερος κύκλος αιτήσεων έως 25/06/2021 - Η προκήρυξη έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα - Περαιτέρω διευκρινίσεις και πληροφορίες στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Συμπεριφορά Καταναλωτή - bm23205f

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

Τίτλος: Συμπεριφορά Καταναλωτή
ECTS πιστωτικές μονάδες: 6 πιστωτικές μονάδες
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα
Διδάσκων: Γεώργιος Σιώμκος
Μέθοδος διδασκαλίας: Η διδασκαλία του μαθήματος πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα με μία διάλεξη τριών ωρών.
Ημέρες και ώρες επικοινωνίας: -
Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Το Μάθημα μελετά και αναλύει τον καταναλωτή ως αποφασίζοντα.  Η έμφασή του δίδεται στις στρατηγικές επιπτώσεις των ψυχολογικών, κοινωνικών και πολιτισμικών επιδράσεων που δέχεται ο καταναλωτής στη διάρκεια της διαδικασίας λήψης αποφάσεων. Η συμπεριφορά του Καταναλωτή διερευνάται από δυο οπτικές γωνίες:  (1) από την οπτική γωνία του ίδιου του καταναλωτή, ο οποίος πρέπει να πάρει ποικίλες αποφάσεις καθημερινά για προϊόντα και υπηρεσίες που αγοράζει ή και χρησιμοποιεί και (2) από την οπτική γωνία του διευθυντικού στελέχους του Μάρκετινγκ που χρειάζεται την κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή προκειμένου να αναπτύξει, να αξιολογήσει και να εφαρμόσει αποτελεσματικές στρατηγικές Μάρκετινγκ.     

 

ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ

 
Το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος καλύπτεται στις διαλέξεις. Η παρουσία των φοιτητών στις διαλέξεις είναι υποχρεωτική. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για την κατανόηση των θεμάτων τα οποία αναλύονται. Η προσωπική μελέτη αποτελεί ουσιαστικό και σημαντικό μέρος της μελέτης για το μάθημα.  
 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 
  • Η απόκτηση ενός πλαισίου ανάλυσης προβλημάτων συμπεριφοράς καταναλωτή.
  • Η γνώση για το πώς η συμπεριφορά καταναλωτή μπορεί να επηρεαστεί από διαφορετικές στρατηγικές μάρκετινγκ.
  • Η κατανόηση του πώς εμπειρικά στοιχεία για τη συμπεριφορά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση εναλλακτικών στρατηγικών μάρκετινγκ.
  • Η ανάπτυξη βαθύτερης κατανόησης της συμπεριφοράς καταναλωτή μέσα από συναφείς θεωρίες ψυχολογίας και κοινωνιολογίας.
  • Η ανάπτυξη μιας νοοτροπίας προσανατολισμένης στην εξυπηρέτηση και την εμπειρία πελάτη. 

 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

 
  • Σιώμκος, Γ.Ι. 2018, Συμπεριφορά Καταναλωτή, 5η Έκδοση, Εκδόσεις Broken Hill Publishers.
  • Hawkins, D.I., Mothersbaugh, D.L. 2012, Consumer Behavior: Building Marketing, 12th edition, McGraw-Hill.
 
 

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΥΛΗΣ

  • Συμπεριφορά Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ
  • Διαπολιτισμικές Διαφοροποιήσεις στη Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Επίδραση Ομάδας στη Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Αντίληψη
  • Μάθηση, Μνήμη και Τοποθέτηση Προϊόντος
  • Κίνητρα, Προσωπικότητα και Συναίσθημα
  • Στάσεις και Επηρεασμός των Στάσεων
  • Αυτο-αντίληψη και Τρόπος Ζωής
  • Επίδραση Περίστασης
  • Διαδικασία Λήψης Καταναλωτικών Αποφάσεων και Αναγνώριση Καταναλωτικών Προβλημάτων
  • Επιλογή Καταστήματος και Αγοραστική Συμπεριφορά
 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 
Τελική γραπτή εξέταση, τεστ και μελέτες περίπτωσης, εργασίες. 
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
9ος όροφος, Γραφείο 903
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 615
                    +30 210 82 03 618
  • Φαξ: +30 210 82 03 879

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA Full Time Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δομή Program Συμπεριφορά Καταναλωτή - bm23205f