MBA Full Time

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

 

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΩΣ 25/6/2021 | Το πρόγραμμα προσφέρει ετησίως 30.000 ευρώ από τα ΕΛΠΕ | Οι αιτήσεις άρχισαν! Δεύτερος κύκλος αιτήσεων έως 25/06/2021 - Η προκήρυξη έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα - Περαιτέρω διευκρινίσεις και πληροφορίες στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Σκαρμέας Δ.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 8203417
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

Ο Διονύσης Σκαρμέας αποφοίτησε από τoτμήμα Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Έλαβε το MBA και PhD στο Marketing από το Cardiff University. Έχει εργαστεί στο CardiffUniversity, στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και στο UniversityofLeeds. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στα πεδία Διεθνές Μάρκετινγκ, Επιχειρηματικότητα & Καινοτομία, Εταιρική Ευθύνη & Πράσινο Μάρκετινγκ και Δίκτυα Διανομής. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά όπως: Journal of International Business Studies, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Retailing, Journal of International Marketing, British Journal of Management, Journal of Business Ethics, Industrial Marketing Management, Journal of Business Research, International Marketing Review και European Journal of Marketing. Οι δημοσιεύσεις του έχουν λάβει πλήθος αναφορών στη διεθνή βιβλιογραφία. Είναι μέλος του Editorial Review Board των Journal of International Business Studies, Journal of International Marketing και International Marketing Review και ad hoc κριτής άρθρων στο Journal of Business Ethics, Journal of Business Research, Industrial Marketing Management και European Journal of Marketing
 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

  • “Importer and Exporter Capabilities, Governance Mechanisms, and Environmental Factors Determining Customer-Perceived Relationship Value” (with A. Zeriti and P. Argouslidis), Industrial Marketing Management, 2019, Vol. 78, pp. 158-168.
  • “Consumers’ Reactions to Variety Reduction in Grocery Stores: A Freedom of Choice Perspective” (with P. Argouslidis, A. Kühn and A. Mavrommatis), European Journal of Marketing, 2018, Vol. 52, No. 9/10, pp. 1931-1955.
  • “Examining Relationship Value in Cross-Border Business Relationships: A Comparison between Correlational and Configurational Approaches” (with C. Saridakis and C. N. Leonidou), Journal of Business Research, 2018, Vol. 89, pp. 280-286.
  • “Strategic Goal Accomplishment in Export Ventures: The Role of Capabilities, Knowledge, and Environment” (with S. Spyropoulou, C.S. Katsikeas and N.A. Morgan), Journal of the Academy of Marketing Science, 2018, Vol. 46, No. 1, pp. 109-129.
  • “Gray Shades of Green: Causes and Consequences of Green Skepticism” (with C.N. Leonidou), Journal of Business Ethics, 2017, Vol. 144, No. 2, pp. 401-415.
 
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
9ος όροφος, Γραφείο 903
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 615
                    +30 210 82 03 618
  • Φαξ: +30 210 82 03 879

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA Full Time Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Διδακτικό Προσωπικό Faculty Σκαρμέας Δ.