MBA Full Time

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Ήντουνας Κ.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 8203473
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

Ο Δρ. Κωστής Ήντουνας είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, από όπου έλαβε και το διδακτορικό του δίπλωμα (PhD). Τα διδακτικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από τα επιστημονικά πεδία της τιμολόγησης, της διοίκησης μάρκετινγκ, του μάρκετινγκ υπηρεσιών, του τουριστικού μάρκετινγκ με έμφαση στη διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς, του βιομηχανικού (Β2Β) μάρκετινγκ και μη κερδοσκoπικών οργανισμών και της ανάπτυξης νέων προϊόντων. ΈχειδημοσιεύσειεργασίεςσεδιεθνήεπιστημονικάπεριοδικάόπωςταIndustrial Marketing Management, Journal of Service Management, Journal of Business and Industrial Marketing, European Journal of Marketing, Journal of Services Marketing, Business Horizons, ενώπαράλληλαάλλεςεργασίεςτουέχουνπαρουσιαστείσεδιεθνήεπιστημονικάσυνέδριαόπωςταAcademy of Marketing Science World Marketing Congress, American Marketing Association Summer Academic Conference, European Marketing Academy Conference, Academy of Marketing Annual Conference. Επιπλέον, έχει συμμετάσχει στη συγγραφή δύο ξενόγλωσσων και τριών ελληνικών βιβλίων, ενώ έχει λάβει έναν σημαντικό αριθμό διεθνών ετεροαναφορών στο συγγραφικό του έργο.

Επίσης, έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα που έχουν χρηματοδοτηθεί από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς όπως το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ), τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ), το Υπουργείο Εργασίας και τον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ). Παράλληλα, έχει διεξάγει σεμινάρια και έχει παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις του ευρύτερου δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ. Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.

 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

1. Indounas, K. and Arvaniti, A. (2015), “Success factors of new health-care services”, Journal of Product and Brand Management, Vol. 24 No. 7, pp. 679-692.
2. Indounas, K. (2015), “The adoption of strategic pricing by industrial service firms”, Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 30 No. 5, pp. 521-535. 
3. Indounas, K. (2014), “The antecedents of strategic pricing and its effect on company performance in the case of industrial service firms”, Journal of Services Marketing, Vol. 28 No. 5, pp. 402-413. 
4. Indounas, K. and Roth, S. (2012), “Antecedents and consequences of strategic price management: An analysis in the New Zealand industrial service context”, Australasian Marketing Journal, Vol. 20 No. 2, pp. 113-121. 
5. Indounas, K. and Avlonitis, G. (2011), “New industrial service pricing strategies and their antecedents: Empirical evidence from two industrial sectors”, Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 26 No. 1, pp. 26-33.
 
 
 
 
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 615
                    +30 210 82 03 616

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA Full Time Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Διδακτικό Προσωπικό Faculty Ήντουνας Κ.