MBA Full Time

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Διοίκηση Μάρκετινγκ - Μ21107F

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

Τίτλος: Διοίκηση Μάρκετινγκ
ECTS πιστωτικές μονάδες: 5 πιστωτικές μονάδες
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα
Διδάσκων: Γ. Μπάλτας, Ειρ. Ρηγοπούλου
Μέθοδος διδασκαλίας: Η διδασκαλία του μαθήματος πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα με μία διάλεξη τριών ωρών.
Ημέρες και ώρες επικοινωνίας:  
Επικοινωνία: κ. Μπάλτας: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., κα Ρηγοπούλου: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Σκοπός του μαθήματος είναι η εισαγωγή των φοιτητών στην έννοια του μάρκετινγκ και η εμπέδωση των βασικών αρχών, μεθόδων και προβλημάτων του μάρκετινγκ ως διοικητικής λειτουργίας. Στο μάθημα περιλαμβάνονται τα εξής θέματα: Βασικές έννοιες της διοίκησης μάρκετινγκ, έρευνα μάρκετινγκ, κατάτμηση της αγοράς, επιλογή αγορών-στόχων και χάραξη στρατηγική τοποθέτησης, σχεδιασμός και εφαρμογή πολιτικής μάρκετινγκ στις περιοχές του προϊόντος/υπηρεσίας, διανομής, τιμολόγησης και προβολής, ειδικά θέματα μάρκετινγκ μάνατζμεντ.   
 

ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ

Το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος καλύπτεται στις διαλέξεις. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για την κατανόηση των θεμάτων τα οποία αναλύονται. Η μελέτη κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και η συνεργασία σε ομάδες αποτελούν τους βασικούς πυλώνες του μαθήματος.  
 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κατανοήσουν:
 
Τον ρόλο του μάρκετινγκ στη σύγχρονη επιχείρηση
Τις αρχές και τα εργαλεία του μάρκετινγκ
Την εφαρμογή του μάρκετινγκ σε επιμέρους πεδία στρατηγικής 
 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

 
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ
 
P. Kotler & K. L. Keller. Marketing Management, Prentice Hall.
 

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΥΛΗΣ

 
Το μάθημα «Διοίκηση Μάρκετινγκ» αποτελείται από τις εξής κεντρικές ενότητες.
1. Εισαγωγή και βασικές έννοιες της διοίκησης μάρκετινγκ.
2. Εισαγωγή στην έρευνα μάρκετινγκ.
2. Κατάτμηση αγοράς, επιλογή αγορών-στόχων και χάραξη στρατηγική τοποθέτησης,
3. Μείγμα μάρκετινγκ: πολιτική προβολής, πολιτική διανομής, πολιτική προϊόντος, διοίκηση μάρκας, τιμολόγηση.
5. Διαμόρφωση σχεδίου μάρκετινγκ.
6. Ειδικά θέματα διοίκησης μάρκετινγκ 
 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 
Γραπτή εξέταση (80%) και εργασία (20%).
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 615
                    +30 210 82 03 616

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA Full Time Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δομή Program Διοίκηση Μάρκετινγκ - Μ21107F