MBA Full Time

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Διοίκηση Δικτύων Διανομής - Μ21222F

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

Τίτλος: Διοίκηση Δικτύων Διανομής
ECTS πιστωτικές μονάδες: 6 πιστωτικές μονάδες
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα
Διδάσκων: Διονύσης Σκαρμέας
Μέθοδος διδασκαλίας: Η διδασκαλία του μαθήματος πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα με μία διάλεξη τριών ωρών.
Ημέρες και ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα13.00-15.00
Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές/ριες πως η αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των καναλιών διανομής και της εφοδιαστικής αλυσίδας μιας επιχείρησης μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της και αύξηση της ικανοποίησης των πελατών της. Η διδασκαλία περιλαμβάνει παραδόσεις και μελέτες περιπτώσεων. Το περιεχόμενο του μαθήματος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: την έννοια, το αντικείμενο και τη σημασία ενός δικτύου διανομής, τα στάδια σχεδιασμού ενός δικτύου διανομής, τα είδη συγκρούσεων και συνεργασίας στα δίκτυα διανομής, την οργάνωση πωλήσεων στο πλαίσιο ενός δικτύου διανομής, την έννοια και σημασία της φυσικής διανομής, της εφοδιαστικής αλυσίδας και του λιανεμπορίου, το βαθμό ολοκλήρωσης ενός δικτύου διανομής, τις νέες τεχνολογίες στο χώρο της διανομής και τους στόχους και στρατηγικές ενός δικτύου διανομής.

  

ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ

Το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος καλύπτεται στις διαλέξεις. Η παρουσία των φοιτητών στις διαλέξεις είναι υποχρεωτική. Η προσωπική μελέτη αποτελεί ουσιαστικό και σημαντικό μέρος του μαθήματος. 
 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κατανοήσουν:
 
  • το αντικείμενο και τις βασικές έννοιες της επιχειρησιακής λειτουργίας της διανομής
  • τις εναλλακτικές στρατηγικές ενός δικτύου διανομής
  • τις εναλλακτικές μεθόδους σχεδιασμού ενός δικτύου διανομής
  • τον τρόπο οργάνωσης και διοίκησης της φυσικής διανομής
  • τον τρόπο οργάνωσης και διοίκησης των λιανεμπορικών επιχειρήσεων
  • τo ρόλο της διανομής στην επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματοςγια την επιχείρηση

 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

 
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ
 
Coughlan, A. T., Anderson, E. Stern, L. W., El-Ansary, A .I (2006), Marketing Channels, Seventh Edition, New York: Pearson.
 
 
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
 
Berman, B. Evans, J. R. (2010), Retail Management – A Strategic Approach, 11th Edition, New York: Pearson.
 
Harrison, A. Remko V. H. (2012), Logistics – Μάνατζμεντ και Στρατηγική, Rosili.
 
Christopher, M. (2007), Logistics και Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Κριτική.
 
Παπαβασιλείου, Ν., Μπάλτας, Γ. (2003), Διοίκηση Δικτύων Διανομής & Logistics, Rosili.
 
Παπαβασιλείου, Ν., Μπάλτας, Γ. (2003), Μάρκετινγκ Λιανικού & Χονδρικού Εμπορίου, Rosili.
 
 

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΥΛΗΣ

  • Έννοια, αντικείμενο και σημασία της διανομής και των logistics
  • Σχεδιασμός δικτύου διανομής
  • Διοίκηση δικτύου διανομής
  • Στόχοι και στρατηγικές δικτύου διανομής
  • Διοίκηση και οργάνωση της εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Διοίκηση και οργάνωση λιανεμπορικών επιχειρήσεων
  • Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονες τάσεις
 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 
Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνεται ως ακολούθως.
 
20% ομαδική εργασία
80% τελικές εξετάσεις
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 615
                    +30 210 82 03 616

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA Full Time Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δομή Program Διοίκηση Δικτύων Διανομής - Μ21222F