MBA Full Time

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

 

Διοίκηση Προϊόντος

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

Τίτλος: Διοίκηση Προϊόντος
ECTS πιστωτικές μονάδες: 6 πιστωτικές μονάδες
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα
Διδάσκων: Ειρ. Ρηγοπούλου
Μέθοδος διδασκαλίας: Η διδασκαλία του μαθήματος πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα με μία διάλεξη τριών ωρών.
Ημέρες και ώρες επικοινωνίας: -
Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση του φοιτητή /-τριας με τη νεότερη θεωρία τη σχετική με τη Διοίκηση Μαρκών & προιοντων.

 

ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ

Η διδακτική μεθοδολογία που θα ακολουθηθεί βασίζεται κυρίως σε παραδόσεις από τη διδάσκουσα, οι οποίες υποστηρίζονται από οπτικο-ακουστικό υλικό. Επίσης, στο πλαίσιο των παραδόσεων αυτών θα γίνει μελέτη περιπτώσεων. Τέλος, προγραμματίζεται να πραγματοποιηθούν εισηγήσεις από επισκέπτες ομιλητές – διακεκριμένα στελέχη του χώρου.
 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Με την ολοκλήρωση των παραδόσεων στα πλαίσια του μαθήματος, ο φοιτητής/ -τρια καλείται να είναι σε θέση να :
• Κατανοεί τη Στρατηγική σπουδαιότητα της έννοιας της Μάρκας και του ρόλου που παίζει στη δημιουργία Αξίας με τις εμπλεκόμενες ομάδες συμφερόντων
• Εξοικειωθεί με τις βασικές έννοιες που αφορούν στη Διοίκηση Μαρκών στο πλαίσιο όλων των σταδίων Διοίκησής της
• Εμβαθύνει ιδιαίτερα στην αλυσίδα δημιουργίας Brand Equity
 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
 
• J-n. Kapferer [Επιστημονική ευθύνη για την ελληνική μετάφραση: Ειρήνη Ρηγοπούλου], ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΡΚΑΣ, Σύγχρονες Στρατηγικές, εκδ. Rosili
• Γ. Αυλωνίτης – Π. Παπασταθοπούλου, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, εκδ. Σταμούλη 2004
 
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
 
  • The New Strategic Brand Management, J.N.Kapferer, Kogan page ed., London, England 2012
  • Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity, K.L.Keller, 4nd ed., Prentice Hall ed., Upper saddle River, NJ., 2012
  • Brand Management, Francesca Dall’Ollmo Riley, 2010
  • Building Strong Brands, D.A. Aaker, 2010, London : Pocket Books
  • Principles of marketing, 5th ed., kotler ph., Armostrong G., Wong V., Saunders J., Prentice Hall ed.
  • Driving Brand Values, T. Duncan, S. Moriarity, McGraw-Hill, 1997
  • Building Brand Identity, L. Upshaw,J. Wiley & Sons ed., 1995
  • The Journal of Product and Brand Management
  • Journal of Brand Management
  • International Journal of Product Lifecycle Management
  • www.brandweek.com
  • www.adweek.com
  • www.interbrand.com
  • Τa sites των μεγαλύτερων Μαρκών παγκοσμίως: Coca-Cola, Kellogg’s, McDonald’s, Kodak, Marlboro, IBM, American Express, Sony, Mercedes-Benz, Nescafe, αλλά και άλλων «ιδιοφυών» Μαρκών, όπως Alessi, Google, IKEA, Sony, Zara.
 

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΥΛΗΣ

To σύγχρονο Μάρκετινγκ επιτάσσει την μεγιστοποίηση της απόδοσης «αξίας» στους εμπλεκόμενους σε μια συναλλαγή/σχέση. Αναγνωρίζει την ανάγκη υιοθέτησης της αρχής του «Διατηρήσιμου Μάρκετινγκ», (sustainable marketing) με την έννοια της αειφορίας (Ανάπτυξη χωρίς να στερεί από τις επόμενες γενιές της δυνατότητας της δικής τους ανάπτυξης). Το σύγχρονο Μαρκετινγκ είναι παγκόσμιο Μάρκετινγκ, είναι on- και off-line Marketing. Είναι “enlightened Marketing” με την έννοια ότι αποδίδει στις Μάρκετινγκ Στρατηγικές και πρακτικές κοινωνική και ηθική διάσταση. Μέσο εφαρμογής των αρχών του σύγχρονου Μάρκετινγκ, αποτελεί η ΜΑΡΚΑ. Η έννοιά της έχει στρατηγική σημασία, όχι μόνο σε μια σειρά από κλάδους και επιχειρήσεις, καταναλωτικών και βιομηχανικών αγαθών ή υπηρεσιών, παρα σε οποιαδήποτε εμπορική, κερδοσκοπικού ή μη χαρακτήρα, δραστηριότητα.
 
Εξάλλου, η σημασία που αποδίδεται σήμερα στις Μάρκες είναι τόσο έντονη, που όχι μόνο παρουσιάζονται αυτές στους ισολογισμούς των εταιριών, αλλά αποτελούν το κίνητρο σημαντικών σε αξία εξαγορών.
Παράλληλα, ο έντονος ανταγωνιστικός χαρακτήρας στους περισσότερους κλάδους απαιτεί από τα στελέχη που διοικούν τις Μάρκες, να διαθέτουν μια πληθώρα χαρακτηριστικών, ικανοτήτων και γνώσεων ώστε στα πλαίσια της Διοίκησης που ασκούν να βελτιστοποιείται η απόδοσή τους.
 
Οι δύο αυτοί άξονες, δηλαδή η γνωριμία και κατανόηση της έννοιας της Μάρκας και η εξοικείωση με τις σημαντικότερες Στρατηγικές αποφάσεις τις οποίες θα κληθεί να πάρει το σύγχρονο στέλεχος στα πλαίσια της Διοίκησής της, αποτελούν και τους δύο άξονες του συγκεκριμένου μαθήματος.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Η αξιολόγηση των φοιτητών θα βασιστεί στη επίδοσή τους στην γραπτή εξέταση με την ολοκλήρωση του εξαμήνου.
 
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 615
                    +30 210 82 03 616

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA Full Time Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δομή Program Διοίκηση Προϊόντος