MBA Full Time

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στρατηγικό Μάρκετινγκ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

Τίτλος: Στρατηγικό Μάρκετινγκ
ECTS πιστωτικές μονάδες: 5 πιστωτικές μονάδες
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα
Διδάσκων: Ειρήνη Ρηγοπούλου
Μέθοδος διδασκαλίας: Η διδασκαλία του μαθήματος πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα με μία διάλεξη τριών ωρών.
Ημέρες και ώρες επικοινωνίας:
Κατόπιν συνεννόησης
Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  • Το μάθημα αποσκοπεί στην εννοιολογική κάλυψη και στην εμβάθυνση στην σχετική με το Στρατηγικό ΜΚΤ συλλογιστική.
  • Το μάθημα ασχολείται με την ανάπτυξη, αξιολόγηση και εφαρμογή Στρατηγικών Μάρκετινγκ (ΜΚΤ).  Είναι προσανατολισμένο στην εφαρμογή των αρχών, θεωριών και εργαλείων του ΜΚΤ για την ανάλυση και επίλυση στρατηγικών προβλημάτων ΜΚΤ. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη Στρατηγικού Σχεδιασμού σε διαφορετικούς τομείς επιχειρηματικής πρακτικής.   
 

ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ

 
Υποχρεωτική παρουσία των συμμετεχόντων στις διαλέξεις και εβδομαδιαία ενασχόληση με το εκπαιδευτικό υλικό που θα αναρταται στο eClass στη σελίδα του μαθήματος
 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Με την ολοκλήρωση των εισηγήσεων στο μάθημα, επιδιώκεται η εξοικείωση των φοιτητών με τη μελέτη και την κριτική σκέψη της σύγχρονης επιστημονικής αρθρογραφίας και  επιχειρηματικής πρακτικής της σχετικής με το Στρατηγικό ΜΚΤ και η ανάπτυξη της Στρατηγικής σκέψης καθώς και η ανάπτυξη διοικητικών και οργανωτικών ικανοτήτων στο πλαίσιο του Μάρκετινγκ.
 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

 
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ
 

Strategic Marketing, Cravens D., Piercy N., 2012  1oth ed., ISBN-10: 0078028906 | ISBN-13: 978-0078028908

 
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
  1. Strategic Market Management, European Ed., Aaker D., McLoughlin, D, 2007, Wiley
  2. The Handbook of Market Intelligence: Understand, Compete and Grow in Global Markets, 2nd ed., Hedin, H. et al., 2014, Wiley ed.
  3. Brilliant Marketing Plans, Linton I. ,  2011, Pearson ed., 
  4. Essential Guide to Marketing Planning, Wood, M. B. ,  3rd ed., 2013, Pearson ed. 
 
Ενδεικτική αρθρογραφία από τα επιστημονικά περιοδικά, όπως  
Journal of Marketing, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Marketing Management, Journal of Strategic Marketing.
 

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΥΛΗΣ

 
Εισαγωγή - Έννοια και διαστάσεις Στρατηγικής &  ΜΚΤ  
Διαστάσεις Αγοράς και Δημιουργία Αξίας για τον πελάτη , Διαδικασία Στρατηγικού Σχεδιασμού, Ανάπτυξη στρατηγικού προγράμματος  μέσω της αξιοποίησης των 7Ps, Στρατηγικές Μάρκετινγκ στα διαφορετικά στάδια του κύκλου ζωής προϊόντος [εισαγωγής – ανάπτυξης – ωριμότητας – παρακμής] , Στρατηγικές διαδικασιών – αξιοποίησης ανθρώπινου δυναμικού & φυσικής μαρτυρίας, Στρατηγικές Μάρκετινγκ σε διεθνές / παγκόσμιο επίπεδο 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 
Η αξιολόγηση θα γίνεται σε ποσοστό 20% μέσω ομαδικού project / case στη διάρκεια των εισηγήσεων, και κατά 80% μέσω της τελικής εξέτασης. 
 
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 615
                    +30 210 82 03 616

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA Full Time Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δομή Program Στρατηγικό Μάρκετινγκ