MBA Full Time

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Σκαρμέας Δ.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 8203417
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

Ο Διονύσης Σκαρμέας αποφοίτησε από τo τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Έλαβε το MBA και PhD στο Marketing από το Cardiff University. Έχει εργαστεί στο Cardiff University, στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και στο University of Leeds. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στα πεδία Διεθνές Μάρκετινγκ, Επιχειρηματικότητα & Καινοτομία, Δίκτυα Διανομής, Εταιρική Ευθύνη & Πράσινο Μάρκετινγκ. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά όπως: Journal of International Business Studies, Journal of Retailing, Journal of International Marketing, British Journal of Management, Journal of Business Ethics, Industrial Marketing Management, Journal of Business Research, International Marketing Review και European Journal of Marketing. Οι δημοσιεύσεις του έχουν λάβει πλήθος αναφορών στη διεθνή βιβλιογραφία. Είναι μέλος του Editorial Review Board των Journal of International Marketing και International Marketing Review και ad hoc κριτής άρθρων στο Journal of Business Research, Industrial Marketing Management και European Journal of Marketing. 
 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

  • “Gray Shades of Green: Causes and Consequences of Green Skepticism” (with C.N. Leonidou), Journal of Business Ethics, 2016, DOI 10.1007/s10551-015-2829-4.
  • “When Consumers Doubt, Watch Out! The Role of CSR Skepticism” (with C.N. Leonidou), Journal of Business Research, 2013, Vol. 66, No. 10, pp. 1831-1838. 
  • “Export Market Exploitation and Exploration and Performance: Linear, Moderated, Complementary and Non-Linear Effects” (with A. Lisboa and C. Lages), International Marketing Review, 2013, Vol. 30, No. 3, pp. 211-230.
  • “Entrepreneurial Orientation, Exploitative and Explorative Capabilities, and Performance Outcomes in Export Markets: An Empirical Investigation” (with A. Lisboa and C. Lages), Industrial Marketing Management, 2011, Vol. 40, No. 8, pp. 1274-1284.
  • “The Role of Customer Factors in Multiple Store Patronage: A Cost-Benefit Approach” (with G. Baltas and P. Argouslidis), Journal of Retailing, 2010, Vol. 86, No. 1, pp. 37-50.
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 615
                    +30 210 82 03 616

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA Full Time Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γενικές Πληροφορίες Faculty Σκαρμέας Δ.