MBA Full Time

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το πρόγραμμα Μ.Β.Α. περιλαμβάνει σειρά μαθημάτων και διπλωματική εργασία. Η διάρκεια του προγράμματος ορίζεται σε 24 μήνες. Τα μαθήματα των δύο πρώτων εξαμήνων είναι κοινά για όλους τους φοιτητές. Στο τρίτο εξάμηνο δίνεται η δυνατότητα στους φοιτητές να εμβαθύνουν, σε γνωστικά αντικείμενα του άμεσου ενδιαφέροντός τους, μέσα από μαθήματα επιλογής. 

Η διδασκαλία, οι εξετάσεις και η έρευνα διεξάγονται στην Ελληνική και στην Αγγλική, ενώ η βιβλιογραφία είναι κατεξοχήν στην Αγγλική. 
 
Οι ώρες διδασκαλίας κάθε μαθήματος ορίζονται σε τρεις ανά εβδομάδα. 
 
Οι απαιτήσεις του κάθε μαθήματος μπορούν να περιλαμβάνουν πέραν των εξετάσεων και τη διεξαγωγή εργασιών. Η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική για όλους τους φοιτητές, η δε απώλεια πέραν του 30% των διαλέξεων συνεπάγεται αυτόματα και αποτυχία στο μάθημα. 
 
Στο τέλος του δευτέρου εξαμήνου ή το αργότερο σε 30 ημέρες μετά την έναρξη του τρίτου εξαμήνου, ο φοιτητής είναι υποχρεωμένος να προτείνει το θέμα της διπλωματικής του εργασίας, το οποίο πρέπει να εγκριθεί από τον καθ΄ ύλη αρμόδιο καθηγητή και από το Διευθυντή του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών. Ο αρμόδιος καθηγητής είναι υπεύθυνος για την παρακολούθηση και αξιολόγηση της διπλωματικής εργασίας, η οποία θα είναι ατομική. 
 
Η διπλωματική εργασία πρέπει να υποβληθεί για αξιολόγηση μέχρι το τέλος του τρίτου εξαμήνου. Αντίγραφο της εργασίας κατατίθεται επίσης στο γραφείο του Διευθυντή του Προγράμματος.
 

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ιδρύθηκε το 1920 ως Ανωτάτη Σχολή Εμπορικών Σπουδών. Το 1926 μετονομάσθηκε σε Ανωτάτη Σχολή Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών (ΑΣΟΕΕ) και το 1989 σε Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. 
 
Από την ίδρυσή του το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών βρίσκεται στην πρωτοπορία των ελληνικών πανεπιστημίων και μεταξύ των καλυτέρων της Ευρώπης στους τομείς της ειδίκευσής του, ενώ είναι πρωτοπόρο στη χώρα μας στον τομέα οργάνωσης συστηματικών μεταπτυχιακών σπουδών. Η επιμόρφωση και η βελτίωση του επιπέδου των στελεχών του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και η κατάρτιση επιστημόνων με ολοκληρωμένη και υψηλής στάθμης μεταπτυχιακή εκπαίδευση, υπήρξαν από πολύ νωρίς βασικοί στόχοι του Ιδρύματος. Ειδικότερα, το 1928 ιδρύθηκαν στην ΑΣΟΕΕ δύο Σχολεία Μετεκπαίδευσης Δημοσίων Υπαλλήλων (ένα για διοικητικούς και ένα για οικονομικούς υπαλλήλους), ενώ το 1963 ιδρύθηκε το Ινστιτούτο Επιμόρφωσης στη Διοικητική των Επιχειρήσεων. 
 
Σήμερα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών λειτουργούν εικοσιπέντε (25) μεταπτυχιακά προγράμματα, στα οποία κάθε χρόνο εισάγονται πάνω από χίλιοι (1.000) μεταπτυχιακοί φοιτητές και φοιτήτριες. 
 

Τμήματα τα οποία υποστηρίζουν το ΠΜΣ

 
Α. Το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
 
Το Τμήμα Οράνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ο.Δ.Ε) είναι το Τμήμα που το 1985 οργάνωσε και λειτούργησε συστηματικά, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μεταπτυχιακές σπουδές στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων (M.B.A.) πάνω σε σύγχρονες βάσεις. Το Τμήμα Οργάνωσης και διοίκηση Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών έχει προμηθεύσει την ελληνική οικονομία με το μεγαλύτερο αριθμό στελεχών στο χώρο της Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.  Σκοπός του Τμήματος είναι η σωστή εκπαίδευση των φοιτητών στις σύγχρονες επιστημονικές, ερευνητικές και εφαρμοσμένες απαιτήσεις σχετικά με την Επιστήμη της Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Το συγκεκριμένο Τμήμα έχει την υψηλότερη αναγνωρισιμότητα στην αγορά εργασίας στο είδος του, είναι πρώτο στις προτιμήσεις των υποψήφιων φοιτητών μεταξύ των αντίστοιχων Τμημάτων των άλλων Πανεπιστημίων της χώρας και οι πτυχιούχοι του γίνονται δεκτοί για τη συνέχιση των σπουδών τους σε διεθνώς αναγνωρισμένα Πανεπιστήμια του εξωτερικού. 
 
 
Β. Το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
 
Το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας λειτουργεί απο το 1992 και πήρε τη σημερινή του ονομασία το 2002 με παράλληλη προσαρμογή του προγράμματος σπουδών του στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον. Αποτελεί το πρώτο πανεπιστημιακό τμήμα στη Ελλάδα που ασχολείται με την επιστήμη του Μάρκετινγκ και το μοναδικό που συνδυάζει τα αντικείμενα Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με ειδίκευση στις Νέες Τεχνολογίες, σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Το τμήμα δημιουργήθηκε ως απάντηση στη ραγδαία εξέλιξη των δύο αυτών επιστημών και στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις επιχειρήσεων και οργανισμών για εξειδικευμένα στελέχη. Στα 20 χρόνια λειτουργίας του έχει να επιδείξει πλούσιο επιστημονικό έργο με διεθνή αναγνώριση και έχει συμβάλει σημαντικά στην αναπτυξιακή προσπάθεια της χώρας προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της Ενωμένης Ευρώπης και του 21ου αιώνα. 
 

Διοίκηση του Προγράμματος 

 
Το πρόγραμμα διοικείται απο την Ειδική Διατμηματική Επιτροπή (Ε.Δ.Ε) των Τμημάτων Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και  Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
 
Η σύνθεση της Ειδικής Διατμηματικής Επιτροπής για τα ακαδημαϊκά έτη 2016-2017 και 2017-2018 είναι η εξής: 
 
 
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 615
                    +30 210 82 03 616

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA Full Time Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γενικές Πληροφορίες