MBA Full Time

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Κοκκινάκη Φ.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 8203717
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

H Φλώρα Κοκκινάκη αποφοίτησε από το Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης το 1991. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Cambridge (MPhil) και το 1997 απέκτησε τον τίτλο του διδάκτορα (PhD) από το Τμήμα Ψυχολογίας του University College London. Από το 1997 μέχρι το 1999 εργάστηκε ως μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο London Business School. Έχει διδάξει στο University College London, στο London School of Economics and Political Science, στο Πανεπιστήμιο Πατρών και στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Από το 2003 είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 
Τα τρέχοντα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη Συμπεριφορά Καταναλωτή (μοντέλα στάσεων-συμπεριφοράς, λήψη αποφάσεων),  τη Διαφήμιση (συναισθηματικές διαδικασίες στην αλλαγή των στάσεων, συνέπειες της ανάμειξης) και την Κοινωνική Ψυχολογία  (επιδράσεις του σθένους των στάσεων, συνέπειες της αντιπραγματικής σκέψης).
 
Το έργο της έχει δημοσιευθεί σε περιοδικά όπως το British Journal of Psychology, το  British Journal of Social Psychology, το  Journal of Economic Psychology, το  Acta Psychologica, το  Advances in Consumer Research, το Journal of Marketing Management, τοJournal of Marketing Communications κ.α. Σύμφωνα με τις βάσεις δεδομένων Social Sciences Citation Index, Psychinfo, Scopus και Business Source Complete, έχουν γίνει συνολικά περισσότερες από 350 αναφορές στο έργο της.
 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

  1. Halkias, G. & Kokkinaki, F. (2011). Increasing advertising effectiveness through incongruity-based tactics: The moderating role of consumer involvement. Journal of Marketing Communications, 1-16.
  2. Christopoulos, Y., Kokkinaki, F., Harvey, N., & Sevdalis, N. (2011). Paying for no reason? (Mis-) perceptions of product attributes in separate versus joint product evaluation. Journal of Economic Psychology, 32, 857-864.
  3. Drossos, D. A., Fouskas, K. G., Kokkinaki, F. & Papakyriakopoulos, D. (2011). Advertising on the Internet: Perceptions of advertising agencies and marketing managers. International Journal of Internet Marketing and Advertising, 6, 244-264. 
  4. Sevdalis, N., Kokkinaki, F. & Harvey, N. (2008). Anticipating a regrettable purchase: Implications of erroneous affective forecasting for marketing planning. Marketing Intelligence and Planning, 26, 375-384.
  5. Petrides, K. V., Pita, E. & Kokkinaki, F. (2007). The location of trait emotional intelligence in personality factor space. British Journal of Psychology, 98, 273-289.
 
 
 
 
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 615
                    +30 210 82 03 616

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA Full Time Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Διδακτικό Προσωπικό Faculty Κοκκινάκη Φ.