MBA Full Time

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Λιονάκης Κ.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 6137775
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

Ο Κωνσταντίνος Λιονάκης είναι διδάκτωρ (PhD) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο αντικείμενο της Διοίκησης Μάρκετινγκ και Πωλήσεων, (η διατριβή του έχει βραβευτεί από την emerald). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος (MSc) «Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με Νέες Τεχνολογίες» από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πτυχίου Μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Ακαδημαϊκές του έρευνες έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και σε στήλες του ελληνικού και ευρωπαϊκού οικονομικού τύπου, και έχουν παρουσιασθεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Πρόσφατα έλαβε το βραβείο “best paper award” για δημοσίευση έρευνας στο διεθνές συνέδριο GSSI 2015. Διδάσκει Διοίκηση Πωλήσεων στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα ΜΒΑ (FT&PT) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων στο ΜΒΑ (PT) της Γεωπονικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και μαθήματα Μάρκετινγκ στα μεταπτυχιακά προγράμματα του ICBS και του NYC όπου έχει λάβει το βραβείο “teaching excellence”. Παράλληλα εργάζεται στο Εργαστήριο Μάρκετινγκ (ALaRM) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ως ερευνητής και είναι συνιδρυτής του φροντιστηρίου μέσης εκπαίδευσης «διατριβή». Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα συμβουλευτικών μελετών και σεμιναρίων για τον ιδιωτικό τομέα, ενώ επίσης έχει εργασθεί σε επιχειρήσεις στο χώρο των Πωλήσεων στους κλάδους του τουρισμού και των τροφίμων. Στα ερευνητικά και διδακτικά του ενδιαφέροντα συμπεριλαμβάνονται η Οργάνωση Μάρκετινγκ και Πωλήσεων, ο Προσανατολισμός στην Αγορά, το Διεθνές Μάρκετινγκ, η Έρευνα Μάρκετινγκ, καθώς και η Προώθηση Πωλήσεων και Συμπεριφορά Καταναλωτή.
 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

  1. GSSI (Global Sales Science Institute), 9th annual conference (2015), Hiroshima, Japan, June 12-14, 2015, “Exploring the Sources and Outcomes of Marketing-Sales Conflict”, George J. Avlonitis and Konstantinos Lionakis, Best paper award
  2. Journal of Selling and Major Account Management, (Vol. 10, No. 1, Winter 2010, pp. 21-32), “Antecedents and consequences of the conflict between the Marketing and Sales departments“, George J. Avlonitis, Konstantinos Lionakis, and Nikolaos Panagopoulos
  3. EMAC (European Marketing Academy), 43d annual conference (2015), Leuven, Belgium, May 26-29, 2015, “Exploring the effectiveness of Marketing-Sales interfaces in B2B firms”, Konstantinos Lionakis and George J. Avlonitis
  4. GMC (Global Marketing Conference), annual conference (2014), Singapore, July 15-18, 2014, “The impact of Sales Managers’ market orientation on Marketing-Sales conflict and company performance”, Konstantinos Lionakis and George J. Avlonitis
  5. EMAC (European Marketing Academy), 43d annual conference (2014), Valencia, Spain, June 3-6, 2014, “Tracking the evolution of theory on Marketing-Sales relationship: Past, present and future”, Konstantinos Lionakis and George J. Avlonitis
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 615
                    +30 210 82 03 616

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA Full Time Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Διδακτικό Προσωπικό Faculty Λιονάκης Κ.