MBA Full Time

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Καραντινού Κ.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 8203471
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

Η Δρ. Καλυψώ Καραντινού είναι Λέκτορας στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι απόφοιτος του Tμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στο Μάρκετινγκ (MSc in Marketing, UMIST), Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Ακαδημαϊκή Διδασκαλία (Postgraduate Diploma in Academic Practice, University of Manchester) και Διδακτορικού Διπλώματος στο Μάρκετινγκ (PhD in Marketing, UMIST). Έχει εργαστεί επί σειρά ετών στο Manchester School of Management, UMIST ως Λέκτορας (2001-2004) και στο Μεταπτυχιακό Τμήμα του Αμερικανικού Κολεγίου Ελλάδος ως Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μάρκετινγκ (2005-2008).
 

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα βρίσκονται στον χώρο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και κυρίως περιστρέφονται γύρω από τις Επαγγελματικές Υπηρεσίες και την Διοίκηση Σχέσεων με Πελάτες. Έχει δημοσιεύσει σε σειρά έγκριτων διεθνών ακαδημαϊκών περιοδικών, όπως Journal of Marketing Management, Journal of Services Marketing, Journal of Customer Behavior, Journal of Financial Services Marketing, και Marketing Management Journal και συμμετείχε στην Εγκυκλοπαίδεια του Μάνατζμεντ (Τhe 2005 Blackwell Encyclopedia of Management). Η Δρ. Καραντινού έχει, επίσης, παρουσιάσει εργασίες της σε σειρά διεθνών ακαδημαϊκών συνεδρίων, όπως the European Academy of Marketing, the American Marketing Association, and the British Academy of Marketing. Η διδακτική της εμπειρία σε μεταπτυχιακό και προπτυχιακό επίπεδο αφορά κυρίως στις περιοχές του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, της Διοίκησης Σχέσεων με Πελάτες, του Διεθνούς Μάρκετινγκ, του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και της Συμπεριφοράς Καταναλωτή.  

 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

  1. McEachern, M., O’Loughlin, D., Szmigin, I., Karantinou, K., Barbosa, B. & Fernandez, E., (2015), “Austere Times: Male Experiences of Liminal Vulnerability”, Advances in Consumer Research, Forthcoming (ABS List 2015: 2).
  2. Sakellariou E., Karantinou K. and Poulis, K. (2014), “Managing the global front end of new product development”, The Journal of General Management, Vol. 39, No.2, pp.61-81.
  3. Karantinou, K.M. and Hogg, M.K. (2009), “An empirical investigation of relationship development in professional business services”, Journal of Services Marketing, Vol. 23, No. 4, pp. 249-260.
  4. Lewis, B.R., Karantinou, K.M. and Soureli, M. (2008), “Factors that affect consumers’ crossbuying intention: A model for financial services”, Journal of Financial Services Marketing, Vol. 13, No. 1, pp. 5-16.
  5. Karantinou, K.M. and Hogg, M.K. (2007), “Developing and managing relational market-based assets in professional services: Client relationships in management consultancy”, Marketing Management Journal (US), Vol. 17, No. 2, Fall, pp. 16-39.
 
 
 
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 615
                    +30 210 82 03 616

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA Full Time Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Διδακτικό Προσωπικό Faculty Καραντινού Κ.